niedziela, 10 sierpnia 2014

Rozdział 9


Maxi.

Łaskotałem ją tak przez dłuższy czas aż sam padłem dosłownie upadłem na nią nasze twarze się stykneły a Diego jest jej chłopakiem a jednak nic nie zrobił a jednak to widział myślałem że mnie zleje że prawie pocałowałem się z jego dziewczyną bo aż tak byliśmy blisko a tu nic nawet się nie odezwał wstałęm z dziewczyny i pomogłem jej wstać.
To ja już może pójdę -Powiedziałem było mi trochę wstyd za tą akcje chciałem już wyjść ale Naty mnie zatrzymała.
Maxi chciałeś coś czy tylko chciałeś mnie przyjść łaskotać -Zapytała uśmiechając się a ja myślałem że się na mnie wkurzyła a to nie prawda. Hymm to w sumie dobrze.
Chciałem coś ale to już nie ważne -Odpowiedziałem i chciałem już wyjść ale jednak znowu mnie zatrzymała tym jednym słowem, tylko jednym.
Francesca -Zapytała nie odwracając się odpowiedziałem "TAK" i wyszłem z jej domu i wróciłem do siebie. Weszłem do swojego pokoju położyłem się na łóżku i włączyłem laptopa weszłem na fb. ale po chwili wyszłem a po chwili odezwał się skype ktoś napisał weszłem i zobaczyłem że Natalia napisała do mnie. Oczywiście odpisałem jej.
N: Hej :)
M: Siemka kotku :*
N: Ojej misiaczku mój kochany :*
M: Tak koteczku :* Coś byś chciała?
N: Tak :)
M: A czego jak można wiedzieć?
N: A porozmawiać przez wideo :*
M: Dla ciebie wszystko :* A jest Diego?
N: Nie dlatego pisze :)
M: A wiesz że kocham :*
N: Kogo mnie? No wiem że jestem super ;D
M: Dobra dzwonie do cb :*
Jak napisałem tak zrobiłem po chwili odebrała i zobaczyłem ją oczywiście mój kotek zrobił coś słodkiego.
Czy ona nie jest słodka? To jest mój kotek kochany. Zaczeliśmy tak gadać o wszystkim i o niczym, śmialiśmy się, plotkowaliśmy i gadaliśmy już ponad 4 godziny w sumie jest już 23.53 a zajęcia jutro mam na 10.55 porzegnałem się z Natalką powiedziałem "Dobranoc" i wysłałem jej buziaka rozłączyliśmy się a ja od razu poszłem spać.
*Rano*
Obudziłem się i spojrzałem na zegarek było 10.30 a to jeszcze mogę sobie pospać. Czekaj co 10.30 zaraz się spóźnię szybko podeszłem do szafy wybrałem jakieś ciuchy i się ubrałem nie zajeło mi wybranie ciuchów i ubranie się w nie dóżo czasu bo mam małą szafę w porównoniu do ogromnej dwu piętrowej garderoby którą posiada Natalia raz się nawet zgubiłem w sumie ostrzegała mnie ona też się kiedyś zgubiła ja mam zwykłą szafe a ona ogromną garderobę dobra nie będę myśleć nad jakąś garderobą mam jeszcze 10 minut do zajęci wyszłem z domu bardziej wybiegłem i popędziłem do studia. Na szczęście się nie spóźniłem poszłem do sali tańca była tam tylko Naty na nic nie czekałem włączyłem muzykę i zaprosiłem do tańca ale co to za taniec bez naszych wygłupów.
Tańczyliśmy tak sobie gdy do klasy wszedł Gregorio z uczniami popatrzyli się dziwnie i weszli do klasy a nauczyciele zaczoł lekcje pokazał nam kroki a potem my mieliśmy powtóżyć zauważyłem że wykorzystał moje i Naty kroki był cały układ ale pomieszany. Czyżby spodobał mu się ten układ.

Francesca.
Jeszcze nie dawno podobał mi się Maxi a teraz co Diego w sumie ostatni ja i Diego dużo spędzamy ze sobą czasu. Ostatni prawie się pocałowaliśmy ale prawie szczerze bardzo mi się spodobał. Ale wiem że on jest z Natalią moją przyjaciułką ale on mówił że cały czas spędza z Maxi'm co jest dziwne ale dobra.Zakochałam się w Diego przyznaje się nie mogę znieść jak spędza czas z Natalią ale od bardzo ona przesiaduje z Maxi'm a ja z Diego.
Fran,Fran,Francesca teraz ty -Powiedziała nauczycielka.
Ale co ja -Zapytałam bo nie do końca wiedziałam o co chodzi.
Piosenka -Powiedziała tylko to słowo a ja zrozumiałam przeciesz mamy pokazywać piosenki wyszłam na środek klasy włączyłam bit i zaczełam śpiewać.
Gdy skończyłam dostałam brawa i akurat skończyła się lekcja.

4 komentarze:

  1. AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Cudo cudo cudo!!!!!!!!!!!!
    Coś czuje, że niedługo będzie diecesca i naxi<333333333333
    Naty z Maxim taki słodziaki :*********
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. NAAAAXIIII <333
    Diecesca <3
    Kocham i czekam na next <34

    OdpowiedzUsuń